Bij Costur® vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan horen wij dit graag zodat wij het kunnen oplossen.

Indienen van een klacht

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening?
Neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op via:

E-mail: info@costur.nl
Telefoon: (0294) 26 94 05

Vermeld hierbij altijd je naam, ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht.

Behandeling van de klacht

Na ontvangst van jouw klacht bevestigen wij deze en ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Mocht een klacht een langere verwerkingstijd vereisen, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je een uitgebreider antwoord kunt verwachten.

Klachtenprocedure

Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@costur.nl.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je contact opnemen met WebwinkelKeur, waarbij Costur is aangesloten. WebwinkelKeur biedt gratis bemiddeling bij geschillen.

Je kunt controleren of wij een actief lidmaatschap hebben via:
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/

Indien bemiddeling niet tot een oplossing leidt, heb je de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend.

Niet tevreden met de oplossing?

Ben je na het doorlopen van onze interne klachtenprocedure nog niet tevreden over de uitkomst?

Omdat Costur® is aangesloten bij WebwinkelKeur, kun je jouw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur via:

www.webwinkelkeur.nl

WebwinkelKeur biedt gratis bemiddeling tussen jou en onze webshop.

Je kunt hier ook controleren of ons lidmaatschap actief is:
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/

Onafhankelijke geschillencommissie

Indien er ook na bemiddeling door WebwinkelKeur geen oplossing wordt bereikt, heb je de mogelijkheid om jouw klacht te laten behandelen door de onafhankelijke geschillencommissie die door WebwinkelKeur is aangesteld.

De uitspraak van deze geschillencommissie is bindend, en zowel Costur® als de consument gaan akkoord met deze bindende uitspraak.

Let op:
Aan het voorleggen van een geschil aan de geschillencommissie zijn kosten verbonden. Deze kosten dienen door de consument te worden betaald aan de betreffende commissie.

Geschillenregeling

Wanneer de geschillencommissie het geschil om redenen niet in behandeling neemt, kan de consument het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

Costur® is goed voor jou én de wereld!

Bij Costur® richten wij ons op jouw algehele welzijn. Samen met onze experts hebben wij voor elk supplement en ieder product uit de huidverzorgingslijn de perfecte samenstelling gevonden. Zo bieden wij een oplossing op het gebied van gezondheid, wellness en vitaliteit. Al onze producten zijn proefdiervrij en al het plastic dat wij gebruiken is recyclebaar.

Ontdek onze collecties: Costur® Supplementen en Costur® Skin Lab en ervaar zelf hoe onze producten jou op ieder gebied kunnen helpen met het behalen van jouw doelen.